سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نقش طایفه مرادقلی و تیره های وابسته در انقلاب و دفاع مقدس




برگزاری یادواره اولین شهید انقلاب سیستان و بلوچستان در زاهدان

میانگین امتیار کاربران: / 0
ضعیفعالی 
شنبه ، 19 بهمن 1392 ، 09:39
باهدف گرامیداشت یادو خاطره شهیدان یادواره اولین شهید انقلاب استان شهید مهندس تیمور مرادقلی در سالن اشراق اداره ارشاد اسلامی برگزار شد .

 آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء از شهداء به ویژه شهید معلم مهندس تیمور مرادقلی به عنوان ارزشمند ترین افرادی که با عالم روحانی و خداوند ارتباط داشته اند نام برد و گفت : شهداء سرمایه های عظیم جامعه اند که زندگی شهداء و بیان خاطرات آنها برای ما واقعیت هایی است که در اختیار ماست و ما رسالت داریم فرهنگ ایثار و شهادت را برای نسل آینده انقلاب الگو سازی کنیم . 

وی با اشاره به این مطلب که قرآن کتاب الهی مسلمانان است و در آن آیات زیادی در رابطه با یاد بود ها آمده است افزود : در قرآن کریم به شهادت و شهید اهمیت ویژه ایی داده است که شهداء پیشکسوتان ، طائیه داران انقلاب اسلامی می باشند .

سرهنگ پاسدار عوضعلی فقیری معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان نیز گفت : مسلمانان به ویژه نسل جوان افرادی اند که اهداف نظام را پیگیری و برای پاسداشت ارزشها و آرمانهای انقلاب باید یاد و خاطره شهداء را زنده نگه دارند چرا که شهداء دین بزرگی به گردن ما دارند و رسالت و وظیفه ماست که از معنویات اهداف شهداء الگو پذیری کنیم . 

همچنین سرهنگ پاسدار عزیزالله مرادقلی مسئول سازمان بسیج مهندسین سپاه سلمان استان نیز هدف از برگزاری اولین یادواره اولین شهید انقلاب معلم شهید مهندس تیمور مرادقلی را زنده نگه داشتن یاد و نام شهداء انقلاب ، آشنایی نسل جوان با شهدای انقلاب ، توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان جامعه ، و ادامه دادن راه و اهداف شهداء و تجلیل از جانبازان ، ایثارگران و خانواده معظم شهداء طایفه مرادقلی برشمرد . 

 

برگزاری یادواره اولین شهید انقلاب سیستان و بلوچستان در زاهدان

 




موضوع مطلب :


یکشنبه 92 بهمن 20 :: 12:59 عصر :: نویسنده : محمد مرادقلی