سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نقش طایفه مرادقلی و تیره های وابسته در انقلاب و دفاع مقدس




ا برگزاری یادواره شهید تیمور مرادقلی اولین شهید انقلاب اسلامی در زاهدان ا

خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: نخستین یادواره شهید مهندس تیمور مرادقلی اولین شهید انقلاب اسلامی در زاهدان برگزار خواهد شد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، حجت الاسلام و المسلمین عباس دانشی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در نخستین نشست یادواره شهید مرادقلی اظهار داشت: ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی ایران مدیون شهیدان هستند به همین خاطر تجلیل از شهیدان وظیفه ذاتی ماست. تجلیل شایسته از مقام شهدا بر ما فرض است و باید از آنانی که در مسیر پیروزی انقلاب کوشا بودند و اکنون در میان ما نیستند، از خانواده آنان تقدیر شود.

وی با بیان نخستین یادواره تیمور مرادقلی اولین شهید انقلاب اسلامی در زاهدان در سال 57، 17بهمن ماه در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد برگزار می شود، افزود: هدف اصلی از برگزاری یادواره شهدا همانطور که از اسمش بر می آید زنده کردن و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست، ما باید امروز برای شهدا کار کنیم همانطوری که آنها یک روز برای ما کار کردند و ثمره اش یک عمر باقی می ماند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: شرکت در حماسه شهیدان هموزن شرکت در جهاد شهیدان به حساب می آید.

دانشی بیان داشت: نصب بنر در سطح شهر، توزیع ویژه نامه انفرادی شهید تیمور مرادقلی، توزیع بروشور و مستند سازی زندگی نامه شهید از طریق رسانه ملی از جمله برنامه های جانبی قبل از برگزاری یادواره انفرادی شهید مرادقلی خواهد بود.

وی افزود: در یادواره شهدا از خانواده شهید مرادقلی با لوح سپاس مورد تقدیر قرار می گیرند.

دانشی اضافه کرد: برای برگزاری هر چه باشکوه تر نخستین یادواره شهید مرادقلی دومین نشست این یادواره با حضور استاندار و یا یکی از معاونین وی در آینده نزدیک پیش بینی شده است.

این مقام مسئول در بخش دیگر سخنان خود با پاسداشت سالروز قیام خونین مردم قم، ادامه داد: در آن دوران قیام خونین مردم قم در سال 1356 هجری شمسی مبنا و حرکت ملت ایران برای سرنگونی نظام شاهنشاهی قرار گرفت.

گفتنی است؛ در این مراسم پسر و برادر شهید مرادقلی، زینلی مشاور استاندار در امور ایثارگران، مسئول خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در استان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زاهدان و نماینده صدا و سیما حضور داشتند.

 




موضوع مطلب :


جمعه 92 بهمن 18 :: 10:59 عصر :: نویسنده : محمد مرادقلی

افکار شهید ‌تیمور مرادقلی باید در جامعه برجسته شود

تاریخ انتشار: پنجشنبه 17 بهمن 1392
تفتان ما : استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شهید مرادقلی معلمی بزرگوار بود که حضور و ارتباطش با دانش‌آموزان با عشق و ایمان راسخ و یک حرکت فرهنگی بوده است، گفت: افکار شهید ‌تیمور مرادقلی باید در جامعه برجسته شود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما ، علی اوسط هاشمی در دیدار […]

تفتان ما : استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شهید مرادقلی معلمی بزرگوار بود که حضور و ارتباطش با دانش‌آموزان با عشق و ایمان راسخ و یک حرکت فرهنگی بوده است، گفت: افکار شهید ‌تیمور مرادقلی باید در جامعه برجسته شود.

خبرگزاری فارس: افکار شهید ‌تیمور مرادقلی باید در جامعه برجسته شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما ، علی اوسط هاشمی در دیدار با خانواده شهید تیمور مرادقلی ضمن تبریک دهه فجر پیروزی انقلاب ‌اظهار داشت: شما فجرآفرینان واقعی هستید چرا که نقش اصلی را در این پیروزی ایفا کرده‌اید و بهترین کسان خود را در راه به ثمر رسیدن این انقلاب تقدیم کرده‌اید.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شهید مرادقلی معلمی بزرگوار بود که حضور و ارتباطش با دانش‌آموزان با عشق و ایمان راسخ و یک حرکت فرهنگی بوده است، ادامه داد: باید مواضعی را انتخاب کنیم که با افکار شهید منطبق باشد و بتوانیم این افکار را در جامعه برجسته کنیم و با اعتقاد و باور، اهداف شهیدان را قوت ببخشیم.‌

شهید تیمور مرادقلی، همزمان با اوج‌گیری مبارزات انقلابی به رهبری امام خمینی (ره) علاوه بر شغل معلمی به عنوان دانشجوی رشته مهندسی برق در حال تحصیل و نقش بسیار تاثیر‌گذاری را در روشنگری دانش‌آموزان و اقوام و مردم زاهدان داشت.

انتهای پیام/

 

 




موضوع مطلب :


جمعه 92 بهمن 18 :: 10:56 عصر :: نویسنده : محمد مرادقلی

 

همزمان با سالروز شهادت اولین شهید انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان اتفاق افتاد؛دیدار استاندار با خانواده شهید تیمور مرادقلی
پنجشنبه 17 بهمن 1392 - ساعت 20:19:20
0
 

استاندار سیستان و بلوچستان در سالروز شهادت اولین  شهید انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان با خانواده این شهید دیدار کرد،هفدهم بهمن ماه سالروز شهادت اولین شهید انقلاب اسلامی در شهر زاهدان است.

همزمان با سالروز شهادت اولین شهید انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان اتفاق افتاد؛دیدار استاندار با خانواده شهید تیمور مرادقلی

همزمان با سالروز شهادت اولین شهید انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان اتفاق افتاد؛دیدار استاندار با خانواده شهید تیمور مرادقلی

به گزارش طلوع کنارک،به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان؛ علی اوسط هاشمی در دیدار با خانواده شهید تیمور مرادقلی ضمن تبریک دهه فجر پیروزی انقلاب ،اظهار داشت : شما فجرآفرینان واقعی هستید چرا که نقش اصلی را در این پیروزی ایفاکرده اید و بهترین کسان خود را در راه به ثمر رسیدن این انقلاب تقدیم نموده اید .

مهندس هاشمی افزود : ما امروز متنعم از محصولات این حرکت با ارزش شهیدان هستیم .

استاندار سیستان و بلوچستان گفت : شهید مرادقلی معلمی بزرگواربود که حضور و ارتباطش با دانش آموزان با عشق و ایمان راسخ و یک حرکت فرهنگی بوده است .درود می فرستیم به روح بلند این شهیدبزرگوار .

 

مهندس هاشمی ادامه داد : باید موضعی را انتخاب کنیم که با افکار شهید منطبق باشد و بتوانیم این افکار را در جامعه برجسته کنیم وبا اعتقاد و باور، اهداف شهیدان را قوت ببخشیم.

بر پایه این گزارش،شهید تیمور مرادقلی ، همزمان با اوج گیری مبارزات انقلابی به رهبری امام خمینی (ره) علاوه بر شغل معلمی به عنوان دانشجوی رشته مهندسی برق در حال تحصیل و نقش بسیار تاثیر گذاری را در روشنگری دانش آموزان و اقوام و مردم زاهدان داشت. از جمله فعالیتهای وی پخش بیانیه ، توزیع اطلاعیه ها و تصاویر حضرت امام (ره) و برگزاری و شرکت در جلسات ضد رژیم بود.شهید والا مقام تیمور از برگزار کنندگان و اداره کنندگان راهپیمایی 17 بهمن ماه سال 1357 بود که در حین راهپیمایی بر اثر حمله نیروهای ضد انقلاب با اتومبیل به صفوف انقلابیون به درجه رفیع شهادت نائل و در گلزار شهدای زاهدان به خاک سپرده شد.

 

لازم به ذکر است نخستین یادواره معلم شهید تیمور مرادقلی ( نخستین شهید انقلاب اسلامی ) امروز 17 بهمن در سالروز شهادت این شهید با حضور چهره های لشکری و کشوری در مجتمع فرهنگی اشراق زاهدان برگزار می شود .




موضوع مطلب :


جمعه 92 بهمن 18 :: 10:51 عصر :: نویسنده : محمد مرادقلی

روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و ب


دیداراستاندار سیستان و بلوچستان با خانواده شهید انقلاب
علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان به اتفاق هیئت همراه و معاون فرهنگی بنیاد در سالروز شهادت نخستین شهید انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان با خانواده این شهید دیدار کرد

 

 

‌به گزارش ایثار: واحد سیستان وبلوچستان

شهید تیمور مرادقلی، همزمان با اوج‌گیری مبارزات انقلابی به رهبری امام خمینی (ره) علاوه بر شغل معلمی به عنوان دانشجوی رشته مهندسی برق در حال تحصیل و نقش بسیار تاثیر‌گذاری را در روشنگری دانش‌آموزان و اقوام و مردم زاهدان داشت

از جمله فعالیت‌های وی پخش بیانیه‌، توزیع اطلاعیه‌ها و تصاویر حضرت امام (ره) و برگزاری و شرکت در جلسات ضد‌رژیم بود

شهید والا‌‌مقام تیمور از برگزار‌کنندگان و اداره‌کنندگان راهپیمایی 17 بهمن ماه سال 1357 بود که در حین راهپیمایی بر اثر حمله نیروهای ضد‌انقلاب با اتومبیل به صفوف انقلابیون به درجه رفیع شهادت نائل و در گلزار شهدای زاهدان به خاک سپرده شد




موضوع مطلب :


جمعه 92 بهمن 18 :: 10:44 عصر :: نویسنده : محمد مرادقلی

 

  به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهداء انقلاب یادواره اولین شهید انقلاب  استان سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران بسیج :   با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به مقام شامخ شهداء یادواره اولین شهید انقلاب معلم شهید مهندس تیمور مرادقلی با حضور مسئولین استانی ، خانواده معظم شهید ، جانبازان و ایثارگران طایفه مرادقلی در سالن اشراق اداره کل ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد .

آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان یسیتان و بلوچستان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء از شهداء به ویژه شهید معلم مهندس تیمور مرادقلی به عنوان ارزشمند ترین افرادی که با عالم روحانی و خداوند ارتباط داشته اند نام برد و گفت : شهداء سرمایه های عظیم جامعه اند که زندگی شهداء و بیان خاطرات آنها برای ما واقعیت هایی است که در اختیار ماست و ما رسالت داریم فرهنگ ایثار و شهادت را برای نسل آینده انقلاب الگو سازی کنیم .  

وی با اشاره به این مطلب که قرآن کتاب الهی مسلمانان است و در آن آیات زیادی در رابطه با یاد بود ها آمده است افزود : در قرآن کریم به شهادت و شهید اهمیت ویژه ایی داده است که شهداء پیشکسوتان ، طایفه داران انقلاب اسلامی می باشند .

سرهنگ پاسدار عوضعلی فقیری معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان نیز گفت : مسلمانان به ویژه نسل جوان افرادی اند که اهداف نظام را پیگیری و برای پاسداشت ارزشها و آرمانهای انقلاب باید یاد و خاطره شهداء را زنده نگه دارند چرا که شهداء دین بزرگی به گردن ما دارند و رسالت و وظیفه ماست که از معنویات اهداف شهداء الگو پذیری کنیم .  

همچنین سرهنگ پاسدار عزیزالله مرادقلی مسئول سازمان بسیج مهندسین سپاه سلمان استان نیز هدف از برگزاری اولین یادواره اولین شهید انقلاب معلم شهید مهندس تیمور مرادقلی را زنده نگه داشتن یاد و نام شهداء انقلاب ، آشنایی نسل جوان با شهدای انقلاب ، توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان جامعه ، و ادامه دادن راه و اهداف شهداء و تجلیل از جانبازان ، ایثارگران و خانواده معظم شهداء طایفه مرادقلی برشمرد .  

 




موضوع مطلب :


جمعه 92 بهمن 18 :: 9:1 عصر :: نویسنده : محمد مرادقلی

 

برگزاری یادواره اولین شهید دوران پیروزی انقلاب در زاهدان

در ششمین روز از دهه مبارکه فجر که با عنوان انقلاب اسلامی ، ایمان ، جهاد و شهادت نام گذاری گردیده است یادواره اولین شهید دوران انقلاب سیستان و بلوچستان معلم شهید تیمور مرادقلی در زاهدان برگزار شد

به گزارش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زاهدان در ششمین روز از دهه مبارکه فجر که با عنوان انقلاب اسلامی ، ایمان ، جهاد و شهادت نام گذاری گردیده است یادواره اولین شهید دوران انقلاب سیستان و بلوچستان معلم شهید تیمور مرادقلی در زاهدان برگزار شد . در این آئین که با حضور مسئولین و خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران برگزار گردید آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان از شهدا به عنوان مدافعان اصلی انقلاب یاد نمود و خون پاکشان را ضامن اقتدار و عظمت نظام دانست . آیت الله سلیمانی کلام و وصایای ارزشمند شهیدان را بزرگ ترین سرمایه و گنجینه انقلاب بیان کرد و خواستار نشر آثار جاودان شهدا در جامعه گردید .

 




موضوع مطلب :


جمعه 92 بهمن 18 :: 3:5 عصر :: نویسنده : محمد مرادقلی

 

استاندار سیستان و بلوچستان در سالروز شهادت اولین شهید انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان با خانواده این شهید دیدار کرد،هفدهم بهمن ماه سالروز شهادت اولین شهید انقلاب اسلامی در شهر زاهدان است.شهید “تیمور مرادقلی “ معلمی مبارز و انقلابی که در17 بهمن سال 57 به دست عوامل جنایتکار رژیم ستم شاهی به شهادت رسید.

 استاندار سیستان و بلوچستان در سالروز شهادت اولین شهید انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان با خانواده این شهید دیدار کرد،هفدهم بهمن ماه سالروز شهادت اولین شهید انقلاب اسلامی در شهر زاهدان است.شهید “تیمور مرادقلی “ معلمی مبارز و انقلابی که در17 بهمن سال 57 به دست عوامل جنایتکار رژیم ستم شاهی به شهادت رسید.

 به گزارش بلوچ پرس،به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان؛ علی اوسط هاشمی در دیدار با خانواده شهید تیمور مرادقلی ضمن تبریک دهه فجر پیروزی انقلاب ،اظهار داشت : شما فجرآفرینان واقعی هستید چرا که نقش اصلی را در این پیروزی ایفاکرده اید و بهترین کسان خود را در راه به ثمر رسیدن این انقلاب تقدیم نموده اید .

  مهندس هاشمی افزود : ما امروز متنعم از محصولات این حرکت با ارزش شهیدان هستیم .

 استاندار سیستان و بلوچستان گفت : شهید مرادقلی معلمی بزرگواربود که حضور و ارتباطش با دانش آموزان با عشق و ایمان راسخ و یک حرکت فرهنگی بوده است .درود می فرستیم به روح بلند این شهیدبزرگوار .

 

مهندس هاشمی ادامه داد : باید موضعی را انتخاب کنیم که با افکار شهید منطبق باشد و بتوانیم این افکار را در جامعه برجسته کنیم وبا اعتقاد و باور، اهداف شهیدان را قوت ببخشیم.

 بر پایه این گزارش،شهید تیمور مرادقلی ، همزمان با اوج گیری مبارزات انقلابی به رهبری امام خمینی (ره) علاوه بر شغل معلمی به عنوان دانشجوی رشته مهندسی برق در حال تحصیل و نقش بسیار تاثیر گذاری را در روشنگری دانش آموزان و اقوام و مردم زاهدان داشت. از جمله فعالیتهای وی پخش بیانیه ، توزیع اطلاعیه ها و تصاویر حضرت امام (ره) و برگزاری و شرکت در جلسات ضد رژیم بود.شهید والا مقام تیمور از برگزار کنندگان و اداره کنندگان راهپیمایی 17 بهمن ماه سال 1357 بود که در حین راهپیمایی بر اثر حمله نیروهای ضد انقلاب با اتومبیل به صفوف انقلابیون به درجه رفیع شهادت نائل و در گلزار شهدای زاهدان به خاک سپرده شد.

 

لازم به ذکر است نخستین یادواره معلم شهید تیمور مرادقلی ( نخستین شهید انقلاب اسلامی ) امروز 17 بهمن در سالروز شهادت این شهید با حضور چهره های لشکری و کشوری در مجتمع فرهنگی اشراق زاهدان برگزار می شود .

 

 

برچسب‌ها :

 




موضوع مطلب :


جمعه 92 بهمن 18 :: 2:59 عصر :: نویسنده : محمد مرادقلی

 

 دیدار استاندار با خانواده اولین شهید انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان

» سرویس: فرهنگ حماسه - حماسه

استاندار سیستان و بلوچستان در سالروز شهادت اولین شهید انقلاب اسلامی این استان با خانواده شهید دیدار کرد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان، علی اوسط هاشمی در دیدار با خانواده شهید تیمور مرادقلی ضمن تبریک دهه فجر پیروزی انقلاب، کرد: شما فجرآفرینان واقعی هستید چرا که نقش اصلی را در این پیروزی ایفا کردید و بهترین کسان خود را در راه به ثمر رسیدن این انقلاب تقدیم کردید. ما امروز متنعم از محصولات این حرکت با ارزش شهیدان هستیم. شهید مرادقلی معلمی بزرگوار بود که حضور و ارتباطش با دانش‌آموزان با عشق و ایمان راسخ و یک حرکت فرهنگی بوده است.


هاشمی ادامه داد: باید موضعی را انتخاب کنیم که با افکار شهید منطبق باشد و بتوانیم این افکار را در جامعه برجسته کنیم و با اعتقاد و باور، اهداف شهیدان را قوت ببخشیم.

 

به گزارش ایسنا،تیمور مرادقلی، همزمان با اوج گیری مبارزات انقلابی به رهبری امام خمینی (ره) علاوه بر شغل معلمی، به عنوان دانشجوی رشته مهندسی برق در حال تحصیل بود و نقش بسیار تاثیرگذاری در روشنگری دانش‌آموزان و اقوام و مردم زاهدان داشت. از جمله فعالیتهای وی پخش بیانیه، توزیع اطلاعیه و تصاویر حضرت امام (ره) و برگزاری و شرکت در جلسات ضد رژیم بود. مرادقلی از برگزارکنندگان و اداره کنندگان راهپیمایی 17 بهمن ماه سال 1357 بود که در حین راهپیمایی بر اثر حمله نیروهای ضد انقلاب با اتومبیل به صفوف انقلابیون به درجه رفیع شهادت نائل و در گلزار شهدای زاهدان به خاک سپرده شد.

 

نخستین یادواره معلم شهید تیمور مرادقلی ( نخستین شهید انقلاب اسلامی ) روز گذشته 17 بهمن در سالروز شهادت این شهید با حضور چهره‌های لشکری و کشوری در مجتمع فرهنگی اشراق زاهدان برگزار شد.

 

انتهای پیام 

 




موضوع مطلب :


جمعه 92 بهمن 18 :: 2:57 عصر :: نویسنده : محمد مرادقلی

 

یادواره شهید تیمور مرادقلی در زاهدان برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: با حضور مسئولان استانی و کشوری، نخستین یادواره شهید تیمور مرادقلی در زاهدان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان ، استاندار سیستان و بلوچستان در سالروز شهادت نخستین شهید انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان با خانواده این شهید دیدار کرد.

هفدهم بهمن ماه سالروز شهادت نخستین شهید انقلاب اسلامی در شهر زاهدان است.

شهید «تیمور مرادقلی“ معلمی مبارز و انقلابی که در 17 بهمن سال 57 به دست عوامل جنایتکار رژیم ستم شاهی به شهادت رسید.

علی اوسط هاشمی در دیدار با خانواده شهید تیمور مرادقلی با تبریک دهه فجر پیروزی انقلاب، اظهار کرد: شما فجرآفرینان واقعی هستید چرا که نقش اصلی را در این پیروزی ایفاکرده‌اید و بهترین کسان خود را در راه به ثمر رسیدن این انقلاب تقدیم کرده‌اید.

وی افزود: ما امروز متنعم از محصولات این حرکت با ارزش شهیدان هستیم.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: شهید مرادقلی معلمی بزرگوار بود که حضور و ارتباطش با دانش آموزان با عشق و ایمان راسخ و با یک حرکت فرهنگی همراه بوده است، درود می‌فرستیم به روح بلند این شهید بزرگوار.

هاشمی گفت: باید موضعی را انتخاب کنیم که با افکار شهید منطبق باشد و بتوانیم این افکار را در جامعه برجسته کنیم و با اعتقاد و باور، اهداف شهیدان را قوت ببخشیم.

شهید تیمور مرادقلی، همزمان با اوج گیری مبارزات انقلابی به رهبری امام خمینی (ره) علاوه بر شغل معلمی به عنوان دانشجوی رشته مهندسی برق در حال تحصیل و نقش بسیار تاثیرگذاری را در روشنگری دانش آموزان و اقوام و مردم زاهدان داشت.

از جمله فعالیت‌های وی پخش بیانیه، توزیع اطلاعیه‌ها و تصاویر حضرت امام (ره) و برگزاری و شرکت در جلسات ضد رژیم بود.

شهید والا مقام تیمور مرادقلی از برگزار کنندگان و اداره کنندگان راهپیمایی 17 بهمن ماه سال 1357 بود که در حین راهپیمایی بر اثر حمله نیروهای ضد انقلاب با اتومبیل به صفوف انقلابیون به درجه رفیع شهادت نائل و در گلزار شهدای زاهدان به خاک سپرده شد.

نخستین یادواره  معلم شهید تیمور مرادقلی (نخستین شهید انقلاب اسلامی) امروز 17 بهمن در سالروز شهادت این شهید  با حضور چهره‌های لشکری و کشوری در مجتمع فرهنگی اشراق زاهدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ آ

 




موضوع مطلب :


پنج شنبه 92 بهمن 17 :: 9:38 عصر :: نویسنده : محمد مرادقلی
< 1 2 3 4 5 >> >