سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نقش طایفه مرادقلی و تیره های وابسته در انقلاب و دفاع مقدس




 

 http://www.vivaupload.ir/images/1t089cqhcvjlju3mbpjv.jpg

 


 بسم الله الرحمن الرحیم                    

 امروز زنده نگه داشتن یاد شهداء کمتر از شهادت نیست.امام خامنه ای (مد ظله العالی(

 سلام و صلوات بی حد وحصر الهی بر سرور و سالارعزت مندان جهان حسین بن علی علیه السلام که با نثار خون پاک خویش درس عزت و آزادگی و زیر بار ظلم نرفتن را برای عاشقان و پیروان راستین خویش آموختند. 

ملت شهید پرور و هم استانیهای عزیز اینک که ما و شما تصمیم گرفته به لطف و عنایت خداوند متعال به یکی از مسؤولیت های بزرگ خود که گرامی داشت یاد و خاطره ی شهدا و تجلیل از رشادت ها و دلیر مردی ها و جان فشانی های آنان است، جامه ی عمل بپوشیم و یادواره اولین شهید انقلاب در استان معلم شهید مهندس تیمور مراد قلی را در دهه فجر امسال و در سالروز شهادت آن شهید گرانقدر  برگزار نماییم، خدا را سپاس گزاریم. 

 شهدای عزیز ما در عصر و زمان خود، وقتی اسلام، کشور و مسلمین را در معرض خطر دیدند، به نیکی و شایستگی به  وظیفه ی خویش عمل کردند و برای نجات آن ها جان خود را سپر بلا قرار داده و از دادن جان شیرین خویش دریغ ننموده و با آغوش باز به پیشواز شهادت رفته و در خون خود غلطیدند و جان خود را با نعمت های بهشتی و رزق و روزی دایمی و بی پایان ربوبی معامله کردند و به سعادت و رستگاری ابدی نایل گشتند و برای ما و کشور و اسلام افتخار و عزت و سربلندی آفریدند که بهشت و رضوان الهی گوارای وجود آنان باد. 

در چنین شرایطی که مورد هجمه و شبیخون فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دشمنان اسلام هستیم می طلبد که همه ی دل سوزان و آحاد مردم عزیز ما به این مشکلات و پیامد های تلخ آن توجه نموده و با حفظ وحدت و انسجام خویش خصوصا در این استان، دامن همت به کمر زده و تحت زعامت و رهبری ولی امر مسلمین حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای  و عبرت گیری از تاریخ و الگو گیری از شهدای عزیز تمام توان و نیروی خود را برای رفع این مشکلات به کار گیریم؛ زیرا اگر یک ملتی بخواهد با عزم آهنین سرنوشت خویش را رقم زند هیچ مانعی نمی تواند سد راه آنان گردد و حتماً به خواسته خویش خواهد رسید و این اراده و عزم راسخ ماست که می تواند ما را بر همه ی چالش های پیش رو فائق سازد.  

 برادران عزیز و خواهران گرامی! دشمنان قسم خورده ی اسلام هدف شوم خود را با ترفند های گوناگون و با ترویج فساد و بی بند و باری، فحشا و بی غیرتی و گرایش به اعتیاد و مواد مخدر، در میان نسل جوان ما به اجرا می گذارند و در تلاشند تا با ایجاد اختلاف و تفرقه میان اقشار مختلف جامعه، آنان را،  نسبت به هم بد بین نمایند. آنان این کار را از طریق ماهواره، اینترنت، رسانه های جمعی و بنگاه های خبر پراکنی انجام می دهند که با کمال تأسف باید گفت  تا حدودی در نیل به اهداف شوم خود در میان جامعه ما موفق هم بوده اند و تعداد جوانان ما را از ما گرفته و به دام اعتیاد و انحراف گرفتار کرده اند و نا به سامانی های که هم اکنون در جامعه شاهد آن هستیم نتیجه این تهاجم بی امان فرهنگی است. در این مقطع زمانی وظیفه ی آحاد جامعه اعم از نخبگان، علما، مسؤولان، متنفذین، دانشجویان، دانش آموزان، جوانان و همه ی مردم شریف است که مواظب نقشه های پیچیده ی دشمن باشند. از این رو بسیاری از بزرگان و رهبران ما همواره درمورد خطر تهاجم فرهنگی هشدار داده و خطر آن را از هر خطر دیگری بیشتر دانسته اند. رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای می فرمایند: « برای یک ملت، فاجعه ی فرهنگی از فاجعه ی اقتصادی بسیار سنگین تر و خسارت بارتر است، یورش فرهنگی از یورش نظامی بسیار بی رحمانه تر و صعب العلاج تر است». 

اگر خطر این قدر جدی است پس بیاییم از شهدای عزیز مان درس بگیریم و در دفاع از اسلام به آنان اقتدا کنیم اگر یک روزی آنان احساس تکلیف کردند و سلاح بر دوش گرفتند و رفتند به جبهه و از اسلام و میهن و ناموس ما دفاع کردند و نگذاشتند دشمنان و کفار بر سر نوشت ما مسلط شوند، اینک نوبت ماست. نوبت نسل امروزی است، نوبت جوانان است که قلم بر دست گرفته و خود را مجهز به سلاح علم و ایمان نمایند و با صبر وشکیبایی و تلاش خستگی نا پذیر، دو قدم بسیار مهم را بردارند قدم اول این که:  فرهنگ غنی اسلام و فرهنگ ملی خود را بشناسند و بینش دینی و سیاسی خود را تقویت نمایند و راه های رسیدن به عزت و سر بلندی را فرا بگیرند و به ترویج ارزش های دینی و معنوی در میان خود و جامعه بپردازند. ودر قدم دوم، دشمنان و فرهنگ آنان  و اهداف و نقشه های شوم آنان را بشناسند، در این صورت است که ارزش برگزاری این مراسم ها و یادواره ها با ارزش شهید شدن در راه خدا برابری می کند همانگونه که مقام معظم رهبری می فرمایند: «امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست». 

ستاد برگزاری یادواره اولین شهید انقلاب در استان معلم شهید تیمور مراد قلی 

 




موضوع مطلب :


سه شنبه 92 مهر 9 :: 9:25 صبح :: نویسنده : محمد مرادقلی