سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نقش طایفه مرادقلی و تیره های وابسته در انقلاب و دفاع مقدس




کد خبر: 81003151 (3784848) | تاریخ خبر: 30/10/1392 | ساعت: 16:1|

معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

برنامه های اجرایی دهه فجر باید مردم را از خدمات نظام آگاه کند

زاهدان- ایرنا- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برنامه های اجرایی دهه فجر باید منجر به آگاهی بخشی مردم از دستاوردهای نظام و بصیرت افزایی در جامعه شود.

به گزارش ایرنا، ?علی اصغر جمشیدنژاد? روز دوشنبه در نشست هماهنگی ستاد دهه فجر سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به گذشت سالیان زیاد از پیروزی انقلاب اسلامی و ایجاد فاصله زمانی معنی دار میان نسل فعلی و نسل انقلابی باید با اجرای برنامه های مناسبت ویژه دهه فجر به خوبی ارزش ها و پیام های انقلاب را به نسل جوان انتقال دهیم.

وی با تاکید بر اینکه برنامه های دهه فجر باید رنگ مردمی داشته باشد گفت: برگزاری مناظره نسل جدید و افراد تأثیرگذار در دوران پیروزی انقلاب نقش بسزایی در آگاهی جوانان از وقایع دوران انقلاب خواهد داشت.

وی با تاکید بر همکاری بین بخشی نهادهای مختلف در هر چه باشکوتر برگزار کردن برنامه های دهه فحر گفت: پیروزی انقلاب اسلامی واقعه عظیمی بود که با حضور و همراهی همه اقشار به پیروزی رسید لذا در اجرای برنامه باید نقش تأثیرگذار همه اقشار تبیین شود.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام اسلامی دستاوردی است که بسیاری جانشان را در این راه گذاشتند باید اجرای برنامه های دهه فجر متناسب با شأن و ارزش مردم و انقلاب تهیه و برگزار شود.

رییس ستاد دهه فجر سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: 19 کمیته برای اجرای باشکوه برنامه های گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان تشکیل شده است.

حجت الاسلام ?عباس دانشی? افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری جشن های مردمی انقلاب در مساجد و سرسراهای ادارات مختلف، نواختن گلبانگ انقلاب، دیدار مسوولان و مردم در مساجد، رونمایی از دانش نامه فرهنگ و تمدن استان و برگزاری یادواره شهید تیمور مرادقلی به عنوان نخستین شهید انقلاب در استان از مهمترین برنامه های اجرایی ویژه دهه فجر است.

وی گفت: گردهمایی اندیشمندان شیعه و سنی از سراسر کشور در شهرهای مختلف سیستان و بلوچستان، اهدای 15 هزار جلد کتاب توسط نهاد کتابخانه های استان و راهپیمایی گسترده 22 بهمن از شاخص ترین برنامه های ستاد گرامیداشت دهه فجر در استان است. ک/2




موضوع مطلب :


سه شنبه 92 بهمن 15 :: 11:11 عصر :: نویسنده : محمد مرادقلی