سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نقش طایفه مرادقلی و تیره های وابسته در انقلاب و دفاع مقدس




 

یادواره سرلشکر شهید امیر مرادقلی و شهدای خلبان سیستان و بلوچستان در کنارک برگزار شد
پنج شنبه 3 مهر 1393 - ساعت 11:26:51
0
 

یادواره سرلشکر شهید خلبان امیر مرادقلی و شهدای خلبان استان سیستان و بلوچستان صبح امروز پنجشنبه 3 مهر در پایگاه دهم شکاری کنارک برگزار شد.

 

یادواره سرلشکر شهید امیر مرادقلی و شهدای خلبان سیستان و بلوچستان در کنارک برگزار شد

یادواره سرلشکر شهید امیر مرادقلی و شهدای خلبان سیستان و بلوچستان در کنارک برگزار شد

به گزارش طلوع کنارک،بمنابست سی و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس، یادواره سرلشکر شهید خلبان امیر مرادقلی و شهدای خلبان استان سیستان و بلوچستان با حضور جانشین نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده شهدای خلبان،شهیدمرادقلی،شهید میرمرادزهی ،شهید بختیاری و جمعی از معتمدین،مسئولین،فرماندهان نظامی و انتظامی،علمای اهل سنت و تشیع و آحاد مردم در پایگاه دهم شکاری برادران دل حامد شهرستان کنارک برگزار شد.

امیر سرتیپ برخور جانشین نیروی هوایی ارتش در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی را گرامی داشت و اظهار کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس 230 نفر خلبان نیروی هوایی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی با اشاره به مقام والای شهیدان، سرلشکر امیر مرادقلی ، سرتیپ خلبان شهید محمدامین میر مرادزهی و سرلشکر شهید عبدالرضا بختیاری از شهدای خلبان استان سیستان و بلوچستان گفت: شهامت،دلیری و تلاش وافر از ویژگیهای بارز این شهیدان بوده است.

در ادامه این مراسم،هدایت الله میرمرادزهی نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی و برادر شهید میرمرادزهی با اشاره به جایگاه و مقام والای شهیدان گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان برای ما یک وظیفه است.

گفتنی است:در پایان این مراسم از خانواده شهدای خلبان استان سیستان و بلوچستان تجلیل بعمل آمد.

لازم به ذکر است:در حاشیه این مراسم نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوایی نیز برپا و معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

 

 




موضوع مطلب :


شنبه 93 مهر 5 :: 1:36 عصر :: نویسنده : محمد مرادقلی