سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نقش طایفه مرادقلی و تیره های وابسته در انقلاب و دفاع مقدس




 

برگزاری یادواره سرلشگر خلبان شهید امیر مرادقلی و شهدای خلبان استان سیستان و بلوچستان


 




مراسم گرامیداشت سرلشگر خلبان شهید امیر مرادقلی و دیگر شهدای خلبان استان سیستان و بلوچستان با حضور امیر سرتیپ خلبان علیرضا برخور، جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در سالن سینمای پایگاه برادران شهید دلحامد برگزار شد.
 

به گزارش روابط عمومی نهاجا، در این مراسم که با حضور مقامات کشوری و لشکری برگزار شد، جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری اولین گرامیداشت همایش و بزرگداشت شهدای خلبان استان سیستان و بلوچستان گفت: این استان همواره به خاطر موقعیت خاص جغرافیایی ، هم مرزی با دو کشور شرقی ، وجود سواحل و دریای عمان که متصل به اقیانوس است از حساسیت ویژهای برخوردار است.

وی افزود: باید به هوش باشیم که از دست دادن اتحاد و رخنه کردن در بین مسلمانان در این استان برای تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران بسیار خطرناک است.

امیر برخور در ادامه یادآور شد: 31 شهریور 1359 اتحاد تمام رزمندگانی که در آن موقع با هر تفکر و مذهبی که داشتند باعث حفظ استقلال ، شرف، ناموس و غیرت و وجود جمهوری اسلامی ایران شد.

وی تصریح کرد: امروز هم با هوشیاری، بیداری و با بصیرت نباید اجازه رسوخ و رخنه کردن بین مسلمانان را در این خطه از کشور به فرد یا گروهی بدهیم.

در ادامه مراسم میرمرادزهی نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی گفت: حقیقتا شهداء نیازی به ما ندارند و خونشان را براساس رسالتی که در قرآن آمده،  اهداء کرده اند.

شایان ذکر است در ابتدای این مراسم سرتیپ دوم خلبان محمود قلی زادگان فرمانده پایگاه شکاری برادران شهید دل حامد ضمن عرض خیر مقدم گفت: شرکت در مراسم شهید توفیق می خواهد و خدا را شاکریم که این توفیق نصیب همه ما شده است

در پایان مراسم با اهداءلوح تقدیر و هدایایی از خانواده های معظم شهدا تجلیل شد.

 



 
امتیاز دهی
 
 



موضوع مطلب :


پنج شنبه 93 مهر 17 :: 9:38 صبح :: نویسنده : محمد مرادقلی