سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نقش طایفه مرادقلی و تیره های وابسته در انقلاب و دفاع مقدس




http://www.vivaupload.ir/images/1s0q4nvf87ff4kxn08ss.jpg

http://www.vivaupload.ir/images/7tcmw8nq92bew0v456tk.jpg

http://www.vivaupload.ir/images/l53yds0rstjibdz07vuq.jpg

http://www.vivaupload.ir/images/rb6aecbw3jjwyjiw9g.jpg

http://www.vivaupload.ir/images/v6x21ye3fx2mlcntw3q3.jpg

http://www.vivaupload.ir/images/xzlznw50q1gtbckhdpx4.jpg

          خانواده های محترم شهیدان والامقام معلم شهید مهندس تیمور مرادقلی و سرلشکر خلبان شهید امیر مرادقلی و    جمعی از معتمدین طایفه مرادقلی با حضرت آیت الله سلیمانی نماینده محترم ولی فقیه دیدار کردند

   این دیدار در راستای برگزاری یادواره نخستین شهید انقلاب در استان معلم شهید تیمور مرادقلی در تاریخ 1392/8/18 انجام شد . آیت الله سلیمانی نماینده محترم ولی فقیه در استان در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء به ویژه مهندس شهید تیمور مرادقلی و سرلشکر خلبان امیر مرادقلی با تأکید بر این مطلب که تاریخچه شهید و شهادت جهت تصحیح انقلاب در منطقه موثر است گفت: شهدائ برای حفظ ارزشها و دستآوردهای انقلاب اسلامی جان خود را فدا کرده اند لذا باید در جهت حفظ نام و یاد شهدائ فعالیت نمود که از جمله این اقدامات برگزاری یادواره ها ونامگذاری هاست .وی افزود فرزندان شهداء با توفیقات ، صبر و شکیبایی و بردباری مادران و تلاش خودشان به جایگاههای بلند دست می یابند که امروز باعث افتخار برای شهید و خانواده و ملت ایران می باشند.

   همچنین سرهنگ مرادقلی گفت شهید تیمور مرادقلی به عنوان شهید شاخص در استان مطرح است که در تاریخ 1357/11/17 توسط عوامل رژیم شاهنشاهی به شهادت می رسد . وی افزود یادواره این شهید در سال جاری همزمان با سالروز شهادتش در زاهدان برگزار می گردد.

 




موضوع مطلب :


شنبه 92 آبان 25 :: 10:19 صبح :: نویسنده : محمد مرادقلی