سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نقش طایفه مرادقلی و تیره های وابسته در انقلاب و دفاع مقدس




 http://www.vivaupload.ir/images/xepf6x3cqs6ak525965x.jpg

     جهادگربسیجی غلامعلی کدئی (مرادقلی) فرزند ملا مهدی مرادقلی در سال 1343 در روستای زینل شهرستان زهک به دنیا آمد . چون پدرشان در خدمت سربازی بودند به نام فامیلی مادرشان شناسنامه صادر می شود . تحصیلات ابتدایی را در روستای کود و راهنمایی ، دبیرستان و تحصیلات عالی تا مقطع کارشناسی ارشد را در زاهدان گذراند .

   ایشان در تاریخ 1364/2/14تا1364/8/25 از طریق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام و درمناطق عملیاتی شمال غرب خدمت می نماید . در تاریخ 1365/4/1 به استخدام جهاد سازندگی درآمد و در طول خدمت مسئولیتهای مختلفی را عهده دار شد من جمله سرپرستی واحد امور دام جهاد شهرستان زاهدان ، رئیس امور جهادگران استان ، معاون مدیرامور اداری جهاد کشاورزی استان ، مدیر پشتیبانی و ماشین آلات ، مدیر امور اداری و رفاه و پشتیبانی جهاد کشاورزی استان 

    در یکی از مأ موریتها در منطقه نصرت آباد به اسارت اشرار در می آیند و پس از تحمل سختیهایی با واسطه عشایر محلی آزاد می شوند همچنین  در محدوده خیابان دانشگاه  سیستان و بلوچستان بهمراه خانواده مورد تهدید واقع که جان سالم به در می برد  . ایشان بارها بعنوان کارمند و مدیر نمونه مورد تشویق قرار گرفته است .

در حال حاضر بعنوان مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان و مدرس دانشگاه مشغول فعالیت می باشد .




موضوع مطلب :


یکشنبه 92 آذر 3 :: 10:20 عصر :: نویسنده : محمد مرادقلی